Amerikában párhuzamosan több rekordkísérlet is folyik. Valószínűleg az amfetamin tartalmú kábítószerek finanszírozzák ezeket, mert hol a leghosszabb koncertről hallunk, hol a legtöbb koncertről 24 órán belül.
Magyarországon is terjed a közönségcsábítás alternatív módja. Nemrég a Hegyalja fesztivál látogatóit az AXE tusfürdő reklámozására használták fel. Most a Bikini együttes „Részegen ki visz majd haza” dala, (amelyet biztosan nem a The Cars „Who’s gonna drive you home” c. száma ihlette) kerül újrahasznosításra, PASO által. Az augusztus 1-jére tervezett ZP koncert után egy szerencsés nyertes és partnere beülhet a PASO turnébuszába, amellyel kedvenc zenészeik személyesen szállítják őket haza. Feltehetően a szeszipari és a taxis lobbi harca áll az akció mögött. Ha maga a zenekar találta volna ki, csak lányok között sorsolnának, és nem lenne ott semmi partner opció.
Kíváncsian várjuk a zeneközeli PR osztályok újabb ötleteit.