Fülbemászó dallamok, amelyek egy 60-as évekbeli táncdal fesztiválon is tarolnának. A 70-es évek Sebő és Kolinda-féle világzenés áthallások. Jó szövegek, amelyek egy 80-as évekbeli alternatív klubban is érvényesülnének. Népies beütések, amelyek egy folkos buli vendégeivel elhitetnék, hogy népdalt hallunk. Igen, talán a népdalokhoz áll a legközelebb ez az egyáltalán nem népzenés album, azzal, hogy tiszta. A trendi zenék korában egy ilyen időtlen anyag simogató, frissítő hatással bír, kinyitja lelkünket.
Ilyet tesz az emberrel a nagyváros távolsága és a természet közelsége. Hallgatjuk a lazán folyó zenét, belénk ívódnak az egyszerű dolgokról egyszerűen, de költői módon szóló szövegek és elképzeljük Esztert a zalai faluja határán, réten ülve gitárjával, fülig érő mosollyal. És „Nincs több kirakat, csak a szerelem”.
Eszter az albumról:
„A „Jönnek csodák” a tisztán csorduló és kitartó hittel vállalt érzelmek dimenziója, az igaz szerelem felvállalása, amiben a legszebben oldódhatunk, és ehhez kapcsolódnak a lemez többi dalai is, mint egy megvalósult szerelmi történet, rendkívüli kapcsolódás, mely meghozza a békét, egyensúlyt, gyógyírt.
A dalok Szentkozmadombján, egy zalai faluban születtek, Molnár Zoltánnal közösen, aki több dalban is zeneszerző (kiemelten: Szelíd fények, Szabad vagyok), és bár fő hangszere az ütőhangszer, de gitáron, autentikus fúvós hangszereken, és handpan-en is játszik. Én pedig a gitározáson kívül billentyűvel alkottam meg a dalok javát, most először mutatkozom meg erről az oldalamról a lemezen. Továbbra is magam írom a dalok szövegeit is.
Segítségemre volt a megvalósításban Bácskay Péter hangmérnök is, aki a lemezt végső formába öntötte, gondozta.
Köszönet még Ripoff Raskolnikovnak (Hibátlan című dalban szólógitárral közreműködött), Ifj.Horváth Károlynak (Pirul alkonyban népi furulyán és brácsán közreműködött), Svertsits Tamásnak (Hibátlan, és Szabad vagyok című dalokban basszusgitáron közreműködött). Külön köszönet még idősebb Bácskay Péternek."
Az albumot ITT töltheted le.