Online reincarnation:
eL-Horto: Last Tour On This Planet 2013
[avagy The Last Music-ethology Tour on the The Planet Earth 2013.
A Cybermusicology 2043. IV. webszáma (pp.111-113. ) alatt publikált recenzió kivonata. Keletkezése a múlt zeneipara által generált Exhumation Wave korára tehető, amikor a reciklált zeneművészet egykor jeles képviselőinek ujradigitalizált tudattokjainak remixelt kivonatai már a Vichy-Exsonybm Zaibatsu társulás, Tantric-Wellness alosztály interplanetáris terjesztésében töltődtek fel a hálózatokra. A recenzióban megemlitett szerző darabjainak mai jelentéktelensége - beleértve kortársait is - nem csökkenti a korabeli dokumentum alábbi töredékéből kiolvasható tanulságok érvényességét.]
A szavakról tudjuk, hogy a társadalmi élet nyomelemei szennyezik be őket, másként nem lenne lehetséges, hogy az igazság oly kevéssé igaz.
Korunkban a hibásan reinkarnált személyiség megtörése és egyenes vonalú felbomlása nem feltétlenül összeomlás (exiterralisation), hanem a digitalizált Cypersonar ujraépitésének a lehetősége, s egyben azokkal a kérdésekkel való szembenézést is jelentheti, amikre se a tudománynak se a vallásnak jelenleg nincsenek érvényes válaszai, - de sajnos még a goedelizált musixenologiának sem. Ha egy transzhumán psziché vert helyzetben van, akkor - ez az általános tapasztalat - a nekroba animatorok sem képesek azon segíteni. Ha viszont az alábukás (karmageddon) helyett mégis megpróbál az adott személyiség a koedukált atmaterializáció felé törni - ráadásul abban a földi közegben, ahol a pusztulásnak, a betegségnek van valami egyetemes mítosza - nos akkor ebből a kvantumdinamikából kialakulhat valami egészen egyéni sorskönyvi hullámmező (stasisfate). Ezt a metaprotokollt persze a zenetudománynak kell megadnia.
Korábban a virtuóz hívők és zenekutatók, girhes hívőizmaikat a zenetudomány queer tételein gyakorlatoztatván az elmeparaziták progresszív evolúcióját segitették elő azzal, hogy a komputervírusokhoz hasonló elmevírusaik falkákba álltak össze. Amikor ezek az adatmonteriák, (mémplexek) elég stabilak lettek a társadalmi hamistudat kocsonyás világában ahhoz, hogy létezésük hosszabb időtartama alatt kiérdemeljenek egy-egy közös karaktersorozatot, mint péld római katolicizmus, demokrácia vagy a blues forma, akkor kiderült, hogy a vallási ideák vagy a zenei műformák nem annak ellenére virulnak mert nevetségesek, hanem pontosan azért mert nevetségesek.
A földi zenetudomány lineáris hanyatlása planetáris fáklyaként jelezte ezt a devoluciós folyamatot, így erre az utolsó pillanatban végrehajtott gyűjtőexpedicióra abban a zaklatott és zavaros időszakban került sor amikor a Googlexcavation Project keretében végzett - a globális kihantolást megcélzó - 3D-s Ressurexcavatorok bevetésével elindult a földi temetők digitalizálása.
Az Exhumachine Application alkamazása során felmerült a korábbi pazarló gyakorlattal történő szakitás szükséglete is. Egykor image-t készitettek a digitalizált holtakról mpg-16-os tömöritéssel, ugyanis a műholdas tűnyalábszerű adattranszportációs csatornák civil kihasználása a bolygóközi temetkezések miatt túlzsúfolódott, ezért a katonai célú reinkarnációs halottscanneléseknek egy ujabb ún. thread-layer eljárásra kellett áttérniük. Ezt mellesleg az xvg-211 tipusú nagyobb kapacitású kvantumbaktérium alapú, törhetetlen kvarc tudattokok megjelenése tette lehetővé, igaz, a bolygóközi műholdas infrahackelésük megkönnyitette a terrorista akciókra lemásolt klóntestek (reproclon) ujraburkolását. Ennek, és a weberi pareto optimalizálásra épülő fogyasztói társadalom logikájának ellentmondó, keleti eredetű ujjászületések (samsara) zavaros hiedelmének az utángyártott szintetikus reinkarnációs burkok (reprocod) kifogyása vetett véget. A salakká kövült, illegálisan tengerbe szórt felesleges tudattokok a Nirvanamaps segitségével történő amatőr régészeti kutatásai és a zeneipari trösztök feketepiacain zajló árverései vajmi kevés eredményt hoztak, a volt tulajdonosok alacsony kasztbesorolása miatti malthusiánus kiszelektálás eredményeként.
Amig a 3D-s (a magzatelhajtástól innen mindent tudó) bioprinter tipusok használata mint péld. Atmafresh, Re-Surrex vagy a Human+,
a körülbelül 10-50 nanométer pontosságuk révén kvantumpötty rétegenként építik újjá a lelkek szinaptikus fonálkötegeit, addig itt a
- a korábbi szánalmas gyakorlattal megegyezően - a sávszélesség korlátozását azok nemzetbiztonsági vonatkozásai is szabályozták, illetve ehhez a redukcióhoz az eugenetikai kaszt rokonsági fokán alapuló, avagy a mitokondriális kronológiában (karma-fossilisation) elfoglalt sorrendiség igazságtalan hemiszférikus hagyománya is hozzájárult.
Ugyanakkor a temetők digitalizálása vezetett az olyan applikációk kifejlesztéshez mint a holtakkal történő, (a kronologikus távolsággal arányosan dráguló) kommunikáció Goograve Translators online szótára, persze kontinensenkénti etnikai bontásban (pigmentpriority), geostacionárius személyi GPS, a Krisztus Király Fiai műholdrendszer alkalmazásával, a temetőkből válogatottan digitalizált személyiségek kriogenizált tárolókban archivált atmaimage kópiákkal történő (olykor torrent) fájlcserélés megkönnyítése érdekében, nagyjából az időszámítás előtti VII. századig. Ekkor dőlt meg az analóg gondolkodás személyiségeinek azon állitása, hogy az irodalom az egyetlen mód a holtakkal történő kommunikáció gyakorlására.
A szolgáltatások némely opciója lehetővé tette a temetett holtakkal történő chattelés és twitterezés időarányos percdíj szabását is (fee of transubstantiation). Ez az elhunytak társadalmi státusza alapján generálódott, felülirva a logikusnak tűnő időarány dijszabást ("minél tovább halott, annál drágább"), így a születéskor implantált (castgened) fülmögötti Hadesnet-slot hardwerének soliton kapacitása alakitotta az időkútba merülés költségeit.
Bizonyos esetekben a zenei atmaimage-k materializációja a speciális katonai szempontok (avatar cadavers) miatt is szükségessé vált. Bár történelmi tapasztalat, hogy veszélyes dolog fegyvert adni a katonák kezébe, de ez az egyes (korábban "hasznos idióta"-ként kezelt reinkarnation-flow képesítésü) tudósok esetében is sürgető volt a tudásfeedback (moebius resurrection process) okán. Ez persze a kvalifikált holtak (brahmatma-s) agyából történő info-memsubstancia kinyerési folyamat a szektorelemzések során egy szükségszerüen magasabb költségarányos tételt jelentett a tengeri platformokra telepített Googlethalisation Musicnetwork vállalkozás évvégi egyenlegében.
A Tudatáthelyezés Tana (dharmabit-chakra) a különböző rossz társadalmakba keveredett elhaltak épen maradt bal és jobb agyféltekéinek összekapcsolása révén (fornix-interlock) kivédte az agyak korábbi, az ősök általi háttérfertőződését. Ilyen szimptóma volt például a pornogramma-ák vagy a religenocidium mantrá-k túltengése. Némely eképpen reanimált zenei elme ugyan később csak az öt és a tiz közötti számokat tudta összeadni, és eggyel több nézésük is akadt, ezért Isten (kernel) nem méltatta őket arra, hogy higgyenek benne, de amúgy sem volt egyetlen közös vonás se bennük.
A hamvasztásos módon exodált lelkek az időkútból történő kvantumfizikai kinyerésére (pédául az Einstein-Rosen Singularity Soft. V.02. használatával) számos beruházás valósult meg. Ezek nagyrésze az időkút távoli mélységeiben defragmentálodott kvantumtöredezettségű lélekpor morzsák mágneses begyűjtését célozta meg az adatrenoválás kezdeti szakaszain megedződött hibajavitó technológiákat is alkalmazva, tekintettel a korabeli tudattömörítések (shrinkularity) tökéletlen algoritmusaira melynek eredményeként számos tragikomikus peres eljárás zajlott le az eladott bionikus filék 3D-s bioprinterekben történő téves materializációi miatt. Ez vezetett a holbeinredivivus, bruegelentelechia avagy a boschectoplasma kórképek teremtményeihez, melyeket rendszeresen a berobbantott és kitörésoptimalizált (calibrated crematorium method) izlandi vulkánkráterekben hamvasztottak el.
Itt a keresőmotor algortimusa (string animotion) az egykor élő digitalizált személyiségstruktúrákhoz kapcsolható egyezéseket párositotta, a másodpercenkénti több milliárd lökésszámú lézeres tűnyaláb kereső pásztázása során. A mémeskutakból kinyert kaotikus gráfhalmazokkal, azonban a feltárt és rögzitett, de olykor helyreállithatatlanul töredékes tudásanyagok (és a tisztázatlan szerzői jogtulajdon viszonyok miatt is, azok) katonai alkalmazását kizárta és így a kvarcurnákba zárt, archívált atmaimage-k az adatkolumbáriumok digitális temetőinek haszontalan létesitményeit szaporitották.
Zárójelben : később képzőművészeti kiállitások anyaga lett belölük, ennek egyik, híres, az elektromagnetic radiation application irányzat
X-ray Adobeings-el készült képe a várandós transzhumán anya, testében a rovarszárnyú angyal gyermekkel. A csontvázba foglalt zöldesen izzó kicsiny kitincsontváz látványa kíméletlenül őszinte. Ebben a jól megtermett, kifejlett testben (a röntgen kifejezőbben mutatja meg a nemi szerep lényegét, mint a közönséges aktkép) a fehér szárnyként kitárulkozó, már-már a szüléshez kitáguló medencecsontok között ott van, fejecskéjét elfordítva, egy belérejtett, ködszerű, még tökéletlen piciny foszforeszkáló csontváz, egy leendő hibrid angyal (third party genre) kontúrjai. Az erejének, és halálának teljében levő terhes asszony a megfogant, de még meg nem született, haldokolni készülő (angelisation) magzattal, nos ebben a kilesett pillanatban - az utókor számára megszivlelendő - van valamilyen egyetemes és megkérdőjelezhetetlenül igaz ábrázolása a Természetnek [samsaravolution], amely nem más mint a Sátán temploma.
Az értékessé vált, de elfeledett temetők genetikai kincsestár indexe - a tőzsdei megjelenést követően - az egekbe szökött, igaz az angolszász WASP allél vonal tőzsdei portfoliója a szokásos és indokolatlan többletet mutatta. Az örökölt deadface account lájkolók szerinti ujraélesztés (ez olykor csoportos rehumanizációt is eredményezhetett a kedvelt pornó, rock és filmsztárok esetében, kiknek ezt követően kivirágzott az ágyékuk) nem irányult a múlt halottainak az emlékeiben lévő jogvédett zenei tartalom klónozására és soha nem terjedt ki az egykor élt tudóstársadalom egyedeire sem (kivéve a tudománytörténet számára is ismeretlen katonai mérnökök hadát). Ez az új idők nagy kulturális korszakváltásakor volt különösen szigorú gyakorlat, akkortájt amikor a zenészek a szivük tájékáról az ágyékuk elé eresztették az elektronikus gitárokat.
A nyugati világban a munka (és annak örömének) elrejtése egy olyan hazug hipokrita hagyomány része amelyben a versengő reanimált humanobjektumok elidegenedett transzhumán portfoliói versengenek egymással a hálózati térben.
A technopozitivista smackreation jelenség álszent gyakorlata mélyen konzervatív: az emberekben lévő rossz korlátozása helyett azok hatalmi célú felszabadításában érdekelt. Ezért a jövő egyik legnagyobb kérdése, hogy a tömegek számára virtuális világot feltölteni képes média a cronoexhumation révén valóban olyan hatalmi koncentrációt hozhat-e létre az előfizetői hálózatba kapcsolt agyak felett, mely az idők végezetéig fennáll, és még a „pokol kapui sem vesznek rajta erőt”. Ennek napi gyakorlata megtanít arra, hogy az ujraburkolt emberi lelkek, és azok tárolására kifejlesztett, kristályból tenyésztett tudattokokban tárolt, onnan kinyert majd redigitalizált transzhumán kultúráit a profitszerzés és a személyes meggazdagodás forrásának tekintsék. Ezért a necromantia anyagi érdekei képesek elnyelni minden más emberi érzést, s így a földi társadalom úgy néz ki mint bioalienek harácsoló szenvedélyeinek zsibvására. Kimondhatjuk: lenyügőző korunk globálissá váló, hálózatba kötött homogén társadalmi rendszerének az az egyedülálló képessége ahogy lezülleszti (laswellisation) a kihantolt digitalizált emberi lelkeket és az ő emlékeikben élő tradicionális kultúrákat.
Érdekes módon a jelen úgynevezett művész képalkotói, korpás lelkű prófétái, és az aurális kocsonyásítást végző music-recyclators egyedek jelentős része (gaywatch) ugyanakkor kevés megváltó lájkolást kaptak a Holtak Tubéjére (Seol Tube) való transzportálásuk során, így bizonyos digitalethal genre ágazatok szükségszerüen átkerültek a fizetős csatornákra. Ezek szelekciója, és dijszabása nem tért el nagyon az eredeti klón tudattartalmaktól, jelezve a közhely folytonos igazságát: "már a jövő sem a régi", viszont teljességgel kizárta a "Last Tour On This Planet" membittorrentek digital greenpeace tipusú rekviemjeinek elterjedését.
Így tehát a "Last Tour On This Planet" kollekció csak egyike az utolsó "Noah Arcanida" tipusú evakuációs gyűjtőexpedicióknak, melyeket a Nyx csillagképen túli szférákból érkező szem nélküli, csillogó kitinfényű idegenek szerveztek a nagyvárosok terein létrehozott időkutak kimentő féreglyukain (Casimir tubes) át, s akiket a kihalásra itélt társadalmak relikviáinak archíválásában a színtiszta platoni mezőkön való lebegésük sem akadályozott meg.
A hangfelvételt azon a Földön maradt személyeknek ajánljuk, akikkel a szerzőnek sohasem volt közös dolga, ugyanis csak nélkülük volt képes arra, hogy mindezt létrehozza. Az Uranus mellékholdján elhelyezett, fényét vesztett, szintetikus hamvait tartalmazó tudaturnájának sírfelirata: "Ami Ő most nélkülünk, újra véle az leszünk."
(Hortobágyi László 2013)