Azt, hogy mi van a zenekarral (https://www.dalok.hu/twentees) és merre fog koncertezni mostanában, megtudhatjátok az internetről. Mi szokásos interjú kérdések helyett arra kértük a fiúkat, hogy írjanak pár sort a nemrég megjelent lemez minden dalához. Hogyan is érzik ők a saját zenéjüket belül?
Itt olvashatjátok a kommentárokat, amiket Böjti Tamás, a zenekar basszusgitárosa írt meg.
Boldogság Kht.
Ez a dal gyakorlatilag megszületése óta az egyik kedvencem és ezzel szerencsére a közönség is így van. Nem véletlen tehát, hogy jó ideje a koncertek végén sütjük el. Szinte kivétel nélkül mindig nagy buli van közben, volt már rá nem egyszer pogózás is, de olyan is megesett, hogy egy apuka a 16-17 éves lányával táncolt rá az első sorban.
Régóta Próbálom
Magasan a kedvencem a lemezről. A nyugis versszak végén a dob elkezd „uciácizni”, ami megköveteli, hogy jó szokásomhoz híven elkezdjem magam rázni a színpadon. A refrén szerintem a legerősebb refrén, amit valaha a Twentees megírt, főleg amikor a dal utolsó felében az énektéma alá még fogósabb akkordmenet társul. Miki szinti témáját a bridge-ben életem végéig is el tudnám hallgatni!
Múlandó
A lemezen ebben a dalban hallható először torzított basszustéma, imádom ezt röfögtetni a színpadon. Mivel nagy hip-hop fan vagyok, ezért azt hiszem nem is kell nagyon taglalnom, hogy Skeeny boy flow-ja mennyire bejön a második versszakban. Óriási élmény volt egy színpadon állni vele májusban a lemezbemutatón és együtt tolni a dance-t.
Nem Köszöntél
A szám címe „Nem Köszöntél”, de mi ezzel szoktunk beköszönni a színpadra, elég régóta a setlist első dala. A refrén húzása miatt egy picit Travis Barkernek érezhetem magam, szeretek rá headbang-elni. Az outro zúzdájában pedig mindenki egy picit megőrül a színpadon, majd ahogy baltacsapás módjára vége a dalnak, úgy fel is csendül Koni szájából a mondat: „Sziasztok, mi vagyunk a twentees!”
Never Returns
A lemez legmelankólikusabb dala. A többször elhangzó „It’s so cold”, illetve „she never returns” sorok a szomorkásabb zenei aláfestéssel társulva egyértelműen egy komorabb köntösbe bújtatják a számot. Azért, hogy ne vágjuk fel az ereinket, a versszak puha, lágy zenei világa megment minket, mindenképpen a Múlandó egyik fűszerének nevezném.
Good boy
Imádom! Annál is inkább, mivel erre a dalra forgattunk klipet nemrég, tehát egy fogós dalról beszélhetünk. A Koni által írt dalszöveg nagyon tetszik, néhány extra alkalmat kivéve rám is igaz minden sor, jó kisfiú vagyok, csak hétvégenként szoktam inni... A koncert tempót néhány bpm-mel megnöveltük, így még táncikálósabb, ugrálósabb a szám, szereti a közönség.
Mi A Nekem Való?
A versszak sampler beat-jét akkor szeretem a legjobban, amikor a beállásoknál Miki benyomja és közben minden belső szervem ki akar esni a helyéről, ekkor szoktunk mutogatni, hogy lejjebb. Az első refrén után van egy kis basszus szólóm, amit, amikor először játszottam a számra a próbateremben, akkor azt kaptam meg, hogy mi ez az Iron Maiden téma? Ezen röhögtünk egy nagyot, utána azon mód benne is maradt a dalban, mindenki megbékélt vele.
Két Perc A Nyár
A Régóta Próbálom után a 2. kedvenc dalom, a legelektrósabb szám. Ahogy a sampler, a torzított basszus és Koni „lábnézős” gitártémája egyben szól, attól teljesen kész vagyok. Nagyon szeretek ugrálni a színpadon, ezt a refrének előtt meg is tehetem, nem beszélve az outro-ról, amikor - jó esetben - a közönséggel együtt pattoghatunk, kivéve persze Áronunkat, valakinek dobolnia is kell.
Fussunk Tovább
A lemez záródala, keretes szerkezetet alkot a lemezt indító Boldogság Kht-val; mindkettő pozitív hangulatú zeneileg és szövegileg is, ami jól tükrözi a twentees életének általános hangulatát is, eszméletlen sokat szoktunk röhögni és szakadni egymáson, mindenen.
A lemezt itt töltheted le.