... célba érjen, és hatékony legyen a kommunikáció. A logótól a social media felületek nyelvezetén át a színpadi megjelenésig mindent érdemes összehangolni annak érdekében, hogy a produkció minden platformon azonnal felismerhetővé váljék.
A Zenei Menedzsmentet Támogató Alprogram keretében a Hangfoglaló Program és a Majdnem Híres Rocksuli létrehozott egy eddig tizenkét részből álló tudástárat, mely körbejárja a zenei menedzsment legalapvetőbb kihívásait - és egyben megoldást kínál a felmerülő nehézségekre. A videósorozat nagy segítség lehet az alakuló formációk és az azokat képviselő menedzserek számára, akik így már a kezdetekkor fontos lépéseket tehetnek egy egységes és átgondolt zenei márka felépítéséhez, a szerzői jogdíjakkal kapcsolatos kérdések feltérképezéséhez, vagy akár a pályázati struktúra megismeréséhez. A Hangfoglaló Program Miniakadémiája átfogó, bárki számára ingyenesen elérhető videósorozata több szempontból is hiánypótló: ilyen típusú, magyar nyelvű információs anyag eddig még nem készült.
A videókhoz a szakmai segítséget a Majdnem Híres Rocksuli szolgáltatta.
A zenekar stratégia mentén épített arculata, egységes és átgondolt megjelenése eredményez majd hatékony és felismerhető kommunikációt, és nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a produkció híre gyorsabban terjedjen. Ha moodboardot, imázskoncepciót, vagy akár csak logót készítünk, mindig érdemes figyelni olyan alapvető és egyértelműnek tűnő apró részletekre, mint az olvashatóság, az egybevágó megjelenés vagy éppen a színek harmóniája. A színpadi jelenlét csupán apró része az arculatépítésnek, hiszen akármilyen meglepően is hat, de a közönség általában nem az előadó zenéjével találkozik először, hanem annak logójával, vagy zenekari fotójával. Ha már itt meg tudjuk ragadni a figyelmet, a zenei tartalom is hamarabb, és nagyobb tömegben érheti el potenciális rajongótáborunkat.
Bővebben ebben a VIDEÓBAN.
Forrás: Hangfoglalo.hu