A fröccsöt, köztük a málnával ízesített Macifröccsöt népszerűsíti a Magyar Bormarketing Ügynökség Szécsi Böbe, WaTa és Leon Burch közös dalával. A "Buborékok" című dal az idei Artisjus Songbook Campben született, ahol 11 országból 24 alkotó, köztük 10 magyar jött össze azzal a céllal, hogy közösen komponáljanak és kapcsolatokat építsenek.
A nemzetközi dalszerző tábort 2017-ben rendezték meg először az Artisjus támogatásával, és immáron kilencedik alkalommal zajlott Budapesten. A kezdeményezés célja a kezdetek óta, hogy a magyar és külföldi zeneszerzők, szövegírók és zenei producerek ideális körülmények között együtt alkothassanak, szakmai kapcsolataikat elmélyíthessék, és inspiráló környezetben töltődjenek.
A 2025-ös táborban résztvevő 24 dalszerző hármas csoportokban alkotott előre meghatározott tematikákban. Feladatuk volt többek között, hogy a Magyar Bormarketing Ügynökség Buborékok Nyara kampányához – amivel a fröccsöt népszerűsítik – dalt írjanak. Szécsi Böbe énekesnő, dalszerző és Bruch Leon amerikai énekes, dalszerző WaTa producerelésével a koncepció szerint megalkotta a Buborékok című számot, ami végül elnyerte az ügynökség tetszését. Szécsi Böbe elmondta, hogy a dalhoz készített klipet a Lupa Beach-en és a budapesti éjszakában forgatták, egy napon, délelőttől egészen hajnalig.
A Buborékok c. dal gyűjtőlinkje:
https://wmmd.lnk.to/BOBENeonLeon_Buborekok