Backstage fórum - április 25, A38

2018. 04. 16.

A kommunikáció, a rajongókkal való kapcsolattartás, a meggyőző arculat, mind alapvető egy zenei brand építésénél, ha el akarjuk juttatni a produkciónkat a leendő rajongókhoz. Ahogy a digitális jelenlét a népszerűség alapja, a legnagyobb bevételt hozó élőzenés fellépések stabil hátterét egy jó zenekari stab jelenti. Ezt mutatja be az NKA Hangfoglaló Program edukációs konferenciájának áprilisi állomása az A38 Hajón.

A belépés díjtalan, de a korlátozott befogadóképességre tekintettel regisztrációhoz kötött. Regisztrálni az alábbi linken tudtok:
https://goo.gl/forms/J2EvAOdHeVa3n6zj1

PROGRAM
1. Social media és zenei produkciók
Időpont: 9.30-11.00
Leírás: A mindig változó social media közegben akár félévente is érdemes újravenni, hogy éppen mi lehet a nyerő stratégia ahhoz, hogy elérd a rajongóidat, és hogyan szerezhetsz újakat. A közelmúltban a zenei brandek oldalait is érzékenyen érintő változás következett be a Facebookon. Az erre adható válaszokról, a hatékony és hiteles kommunikációról beszél Klausz Melinda social media szakértő, Singer, vagyis Paszinger Zoltán és Nagy Kátya Quimby menedzsment kommunikációért felelős tagja.
Előadók: Klausz Melinda (social media szakértő), Paszinger Zoltán (ex-Mistery Gang, The Easy Babies), Nagy Kátya (Quimby)

2. Arculati szárazdokk - Klubok és arculat
Időpont: 11.30-13.00
A kulturális életben, ezen belül a zeneiparban is egyre nagyobb jelentősége van az arculatnak, a brandingnek, a kommunikációs eszköztárban megjelenő identitásképző vizuális elemeknek. Az idén 15 éves A38 Hajó Budapest egyik legfontosabb és legváltozatosabb programot nyújtó független kulturális intézménye és koncerthelyszíne. Az évfordulóra készülve az A38 Hajó “szárazdokkba vonult”, nagygenerálon esett át, és fél éven át tartó folyamat során teljesen megújította arculatát. A panel első része egy esettanulmány, amely a 15 éves A38 Hajó arculatfrissítését, a rebranding háttérmunkát követi végig az igény megjelenésétől a szakmai módszertan összes lépésén keresztül a látványos végeredményig.
Milyen elvárásokból, milyen célcsoportokból, milyen koncepcionális kiindulópontokból alakul ki egy nemzetközi színtéren is jelentős zenei klub újragondolt arculata? Milyen minták, előképek inspirálnak egy arculatváltást és milyen az a tágabb vizuális környezet és viszonyrendszer, amelybe ennek illeszkednie kell? Ezekre a kérdesekre ad választ a bőségesen illusztrált előadás, amelyet különösen a design, a branding, a zeneipar és a kulturális kommunikáció iránt érdeklődőknek ajánlunk.
A beszélgetésben mindezt összevetjük a másik fontos budapesti klub, az Akvárium arculatával Mesterházy Ákossal az Erzsébet téri klub grafikusával.
Előadók: Berta Zsuzsi (digitális marketing vezető, A38 Hajó), Vasák Benedek (kommunikációs vezető, A38 Hajó), Mesterházy Ákos (Akvárium Klub Official)

3. A stáb, amire támaszkodsz
Időpont: 13.30-15.00
A koncertek és turnék sikerének alapja a zenekar mögött álló stáb, valamint a stáb és a zenekar kapcsolata. A vendégünk a Supernem, így ez a beszélgetés Szabival és a csapattal nemcsak a stábtagok szerepét és helyét mutatja meg a turnék során, hanem egy sor sztorit és kalandot is hallhatunk, ami miatt a zenekarok tagjai szívesen indulnak el újra és újra a turnékra.
Előadók: Papp Szabi (Supernem OFFICIAL), Pulius Tibor (Supernem), Imre Zsolt (turnémenedzsment), Fábián Tamás (road)

MEGOSZTÁS

További hírek

2024. 07. 20.
Az Ephemere formáció alapítói egy női alkotópáros: Caussanel Izabella és Orbay Lilla. Kompozícióik a huszadik század első felének jazz és sanzonvilágára, a bárok bensőséges atmoszférájának beidézésére, latinos hangulatra épülnek.
2025. 01. 12.
Alig van más olyan nemzet, amelynek zenéje olyan erősen jelen van Magyarországon, mint a délszláv. Vujicsics, Besh o droM, Söndörgő és sok más itthoni zenekar játssza a déli szomszédok zenéjét, és nagyobb népszerűségnek örvend, mint az eredetik.
2025. 01. 12.
CD-nél jobb, hi-res minőségben is elérhető a Glissonic Trió Dalok.hu terjesztésében megjelenő Urobo című albuma. Amerikában díjat nyert a glissotar nevű hangszer, az idei Jazz.hu listáján pedig a hetedik helyen szerepel a megálmodója.
2024. 11. 25.
Tavaly nyáron debütált a hattagú Selah Vie első, "Ilyen az Élet" című nagy lemeze. A funk, roots rock jegyekkel építkező formáció munkásságát az életszeretet és az életrevalóság fűszerezi.
2024. 11. 25.
Juhász Attila Jack legutóbb tavaly nyáron adott ki nagylemezt „Morning Sensations” címen. A zenész idén sem hagyja unatkozni az instrumentális zene rajongóit, elkészítette legújabb albumát, amit „Just A Moment”-re keresztelt.
Iratkozz fel hírlevelünkre és elsőként értesülj a legújabb megjelenésekről, olvass exkluzív zenei híreket és interjúkat, hallgasd meg podcastunkat!

Támogatóink

Partnereink